Meest gestelde vragen

 

Klik a.u.b. naar web-links hieronder als u wat specifieker informatie zoekt: 

Levering en verzendwijze 

Retourneren 

Wanneer word mijn bestelling bezorgd?

Heeft u een bestelling voor 15:00 uur geplaatst dan word het op dezelfde dag nog verzonden. U krijgt track en trace code per mail. 

Welke verzend opties heb ik ?

Op dit moment bezorgen we via PostNl, DHL en DPD. U bestelling word bezorgd door uw gegeven adres. Heeft u bestelling geplaatst en wilt u adres nog laten wijzigen? Neemt dan z.s.m. contact met ons op via ons mail: info@adoreware.nl  Voor meer informatie betreft verzendkosten klik hier

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Helaas is deze optie op dit moment niet mogelijk. Zodra afhalen bij ons mogelijk is maken we onmiddellijk bekend via ons alle online communicatie kanalen. 

Welke betaalmogelijkheden heb ik ?

U kunt bij ons via ideal of via bancontact betalen. 

Ik wil een cadeau naar andere adres opsturen. Kan dat ?

Ja, dat kan zeker. Bij bestellen geeft u bezorgadres van diegene wie cadeau ontvangt. En u geeft ons wel u eigen e-mail voor de factuur. We sturen cadeau zonder prijslijst wel met een pakbon. 

Kan ik mijn cadeau laten inpakken ?

Helaas is ons inpakken service momenteel niet beschikbaar. 

Kan ik ook zonder account aanmaken bestellen ?

Ja, dat kan zeker. U kunt ervoor kiezen om account te aanmaken maar u bent zeker niet verplicht. 

Wat zijn de retourneren kosten ?

Retourneren is altijd op u eigen kosten. Als u retourneert via PostNl dat is dan
€ 6,95 via DHL is het € 5,75 voor een pakket afhankelijk van gewicht en maat. Wij betalen u binnen 14 dagen na ontvangen van herroepingsverklaring per mail en na het terugontvangende producten het volledige bedrag terug ook inclusief de verzendkosten van u bestelling. Let op! niet de retourneren kosten van uw thuis naar ons webshop. Voor meer informatie over retourneren klik a.u.b hier