Ruilen en retourneren
Bent u niet tevreden met uw aankoop bij ons of wilt u toch liever laten ruilen? Dat is geen probleem bij ons.
- 14 dagen de bedenktijd
- Terugbetaling is binnen 14 dagen
- Mocht u een kapot product hebben ontvangen neem dan contact met ons op
Herroepingsrecht / bedenktijd
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om u product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons webshop zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 3,95 ( brievenbus pakje ) of € 5,75 (pakket) bij DHL. Voor het exacte informatie over de verzend tarieven adviseren we om de website van u postorderbedrijf te raadplegen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@adoreware.nl. U kunt ook deze modelformulier voor herroeping gebruiken. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van u retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Ons voorwaarden bij het ruilen en retourneren
- Het product moet -indien redelijkerwijze mogelijk- in originele verpakking zijn, niet gebruikt en zonder enige schade.
- Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
- U kunt het product na ontvangst binnen de termijn van 14 dagen retourneren of laten ruilen. Na de 14 dagen bedenktijd kunnen we u helaas niet helpen.
Hoe kan ik mijn producten terugsturen of ruilen?
U kunt via de volgende manieren bij ons uw producten terugsturen of ruilen;
- Via PostNl, DHL of andere postorderbedrijf. U kunt het beste gebruik maken van ons pakbon met daarop retouradres, deze pakbon kunt u vinden in uw pakket. Op deze pakbon kunt u aangeven welke producten u wilt terugsturen. U kunt deze retour pakbon op het pakket plakken en inleveren bij een PostNL, DHL of andere postorderbedrijf. Let op! Retourneren van uw thuis naar ons webshop is op eigen kosten en risico.
AdoreWare
Van Malsenstraat 29
5051 CA, Goirle
Wilt u toch liever product laten ruilen?
Dat kan. Wij denken graag met u mee. Neem gerust contact met ons op via: info@adoreware.nl
Ik heb een verkeerde bezorgadres gegeven
Heeft u per ongeluk verkeerde bezorgadres doorgegeven? Geen probleem. Neem dan a.u.b. zo snel mogelijk contact met on op via info@adoreware.nl. We gaan proberen nog de bestelling voor u te wijzigen.
Terugbetaling
Wij verwerken uw betaling binnen 14 dagen, na ontvangst van de herroepingsverklaring, en het product in goede orde het totale aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. Wij adviseren u om de website van uw postorderbedrijf PostNL of DHL te raadplegen voor de exacte tarieven. Wij betalen u terug met dezelfde betalingsmethode als u betaald heeft, wanneer u één deel van de bestelling terug willen sturen dan zullen de verzendkosten niet worden terugbetaald.
Behandeling bestelling
Wij adviseren u attent en zorgvuldig om te gaan met ons producten. Als het openen van verpakking nodig is, vragen we dit zo netjes mogelijk te doen. Wanneer u de verzegeling verbreekt van bepaalde producten die om redenen van gezondheidszorg of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd, kunt u deze producten niet retourneren.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan wat het nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Uitzonderingen
Volgens de wet is er geen sprake van herroepingsrecht bij sommige producten en dus deze kunnen ook niet geretourneerd worden:
- Producten die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid;
- verzegelde producten die om gezondheidszorg en hygiënisch redenen niet teruggestuurd kunnen worden en waarvan verzegeling is verbroken;
- producten die door de ondernemer tot staand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
- producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
- Producten die op maat zijn gemaakt op speciale verzoeken van de klant bijvoorbeeld drukwerk graveren van logo;
- voor audio-video opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.